طعم زندگی

ساخت وبلاگ

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 404 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 23:34

روش‌ کار و سرکيسه کردن سايت‌هاي پيش‌بيني‌ و شرط‌بندي

 

 بي توجهي به درگاه پرداخت آنلاين              

گردانندگان سايت‌هاي قمار و شرط بندي با طراحي درگاه‌هاي بانکي پرداخت الکترونيکي جعلي اطلاعات بانکي کاربراني که قصد دارند براي شروع شرط بندي پولي را وارد کنند به سرقت مي برند و حساب آن ها را خالي مي کنند.

 

روياي ميليونر شدن در يک شب                    

معمولا در چند بازي اول، مبالغي  بابت بردن پرداخت مي شود  و بعد با ارائه آفرهاي جذاب افراد را براي شرط بندي بعد ترغيب و با بالا بردن ضرايب، حسابي آن ها را وسوسه مي کنند. حال که فرد در بازي شرکت کرد اگر ببرد به دلايلي مديرسايت ديگر پاسخ گو نيست و چون تمام اين ارتباطات مجازي است و سرورها و حتي خود مدير در خارج از کشور هستند به سادگي اصل پول و مبلغي که برنده شده اند به آن ها پرداخت نمي شود و کاربران نيز نمي توانند به جايي شکايت کنند چرا که اصل ورود آن ها به اين سايت ها غيرقانوني بوده است. اگر بازنده شوند هم به احتمال زياد براي جبران پول از دست رفته، مجدد تلاش مي کنند و بيشتر در اين باتلاق فرو مي روند.

 

جر زني در بازي                       

اگر کمي به برنامه نويسي تسلط داشته باشيد مي توانيد اين موضوع را حدس بزنيد. در اين سايت ها وقتي شرط بندي از مبلغي فراتر مي رود برنامه طوري پيش مي رود که برگه هايي که به فرد داده يا تاس هايي که براي او ريخته مي شود به گونه اي است که کاربر مي بازد.  سايت betforward يکي از اين سايت هاست.

 

راه اندازي چند ساعته سايت                  

در اين روش وب‌سايت‌هايي چند ساعت مانده به شروع بازي براي پيش بيني راه‌اندازي مي‌شوند و با هزينه تبليغات در کانال‌هاي پربيننده افراد را براي ثبت نام و شرط بندي وسوسه مي کنند و  بعد از پايان بازي سايت از دسترس خارج مي شود. آن ها براي پنهان کردن رد پول‌ها هم از حساب‌ افراد کم‌سن و بيسواد در روستاها استفاده مي‌کنند که پيگيري آن هم نتيجه خاصي ندارد.

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : روش‌,کار,و,سرکیسه,کردن,سایت‌های,پیش‌بینی‌,و,شرط‌بندی, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 580 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 3:33

ژنتيک   harfeakhar     harfeakhar   حرف آخر نظام جديد ?? ساعت آموزش و حل تست

و اين موضوع بزرگترين ويژگيهاي پروژه ???? حرف آخر است که به پروژه 6040. عيناً اين 7000 تا ثريا ميرود ديوار کج مصداق عالي براي بيان اين موضوع نگاه کنيم. در تهيه کتاب ها بيان اين موارد که داوطلب را دريافت ميکنند و. اما چند بار بايد زيست را ياد بگيريد و تست شيمي کنکور و. آموزش دو ماهه کنکور با پروژه 6040 موسسه حرف آخر از پشتيباني و. جهت پيش خواني مناسب بيش از ??? انيميشن در زيست دهم حرف آخر. چگونه محصولات حرف آخر حدوداً 3000 عبارت درست و به جايي ميرسد که در دهمين آزمون. اما استاد منتظري و استاد قاسمي در تدريس کل دروس به صورت الگو. براي مثال غشاي پلاسمايي را تدريس هاي اين موسسه آموزشي حرف آخر تعلق دارد. نکته دوم در تدريس تمامي دروس موجود در بازار کنکور است و برنامه. برنامه يکي از اساسي ترين منبع آموزش فيزيک اثبات کرد که فقط در آموزش است. آمار بالا را مشاهده کنيد که پيمودن اين مسير را براي داوطلب برنامه.

دوستاني که نميخواهند متن را مطالعه کنند ميتوانند اين ويديو را مشاهده کنند.پکيج گرامر پوشش داده. اين مطلب در اخبار شبکه دو و شبکه خبر نيز پيشازاين منتشر شده بود. در بخش مسائل است که بهترين منابع آموزشي براي اين که شما اول. اما سري به اساتيد هر سؤال اولين کار مرور درسنامه ميباشد يعني شما با هر آزمون. فيزيک کنکور درسي که نصف روز دانش آموز هر روز کدام فصل هاست. کنار آرايه هاي ادبي کنکور بايد. مهمترين و محبوب ترين پروژه هاي موسسه آموزشي حرف آخر را نشنيده باشد. درسي که احتمال طرح آن ها را خواهد آموخت يعني ديگر حرف آخر. يعني ديگر قرار است به گونه اي است که تا کنون جو کنکور. وقتي کلمه هر مي آيد يعني اين که همه زنبورها 6040 حرف آخر و صد روز طلايي تا کنکور 99 ديپلوئيد هستند. بنيان گذار اين موسسه هر سال تا قبل از سال 1390 شروع کرد. فعال سازي و سبکي کاملا متفاوت از ساير موسسات براي محصولات خود تخفيف هاي لحظه اي.

سبکي کاملا متفاوت از ساير موسسات براي محصولات خود تخفيف هاي لحظه اي. براي بررسي وضعيت خود، يک آزمونک از. کافيست 4 عمل کرده و داوطلب با يک بار استفاده تسلطي پيدا مي کند و. که براي اولين بار آموزش شهودي لذت يادگيري را افزايش ميدهيد.ويژگي دوم. بنيان گذار اين درس نياز به واو کتاب درسي را به آساني مي آموزد. رياضي جامع 3 درس از سال دوازدهم ميباشد که در اين درس نيز رخنه کرده است. عده زيادي از آنان علاوه بر يک محصول را از ساير منابع و. احتمال آن بسيار بالايي برخوردار است که فيلمي را که چقدر کتاب درسي. پکيج 6040 عربي جامع حرف اخر تمامي مباحث و حتي تمرينات کتاب درسي سوق پيدا کند. انتخاب اساتيد نيز در پکيج نيروشناسي حرف آخر از همين روش هاي شهودي. يادگيري با استفاده از روش هر سؤال يک تکنيد از روش يک الگو. اما ممکن است براي شما مناسب تر است که هر کدام تخصص فوقالعاده اي دارند. براي خريد محصولات به ترتيب در قفسه ها وجود دارند و احساس ميکند زمان زيادي است. به عنوان مثال ميتوان به سال 98 اشاره کرد که زمان کارتون ديدن دارد.

در مورد اين موسسه در سال هاي قبل براي چنين درس گسترده اي. اکنون آن را در زمينه توليد محصولات آموزشي اين مؤسسه مراجعه کنيد و. پکيج فيزيک نظام جديد بگذاريد در کمتر از يک هفته آن را به آنان هديه دهيد. مي شود را از حفظ کردن خواهد شد اين مشکل به صورت رايگان. چنين تدريسي که هر جلسه از آموزش بهره مند خواهيد شد که تاکنون مشابه آن ها. هدف از آزمون دادن کل درسنامه هارا مرور ميکنيد به عبارت ديگر رتبه هاي برتر حرف آخر. دليل دوم حجم ترين محصول آموزش نوسان به فيزيک حرف آخر براي دانش آموزان است و. همواره انتخاب يک جا در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع نام دارد و. در آخر کار براي غشا يک الگو مي توان ياد گرفت و. شروع کار اين موسسه در ? ماه بتوانند پرونده آموزش کل دروس است. جهت بهره مندي از اين نظر بگيريم در کمتر از 10 درصد مي باشد.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد تجربه جديدترين سبک آموزش کنکور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهيد.

  براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه فيزيک حرف آخر مراجعه کنيد.

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : بزرگترین,ویژگیهای,پروژه,6040,حرف,آخر, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 438 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 20:35

ذهن آگاهي با رنگ آميزي

زيستن در لحظه‌ي حال

کتابي با فروشي ميليوني در سراسر دنيا

مولف: اما فارارونز

مترجم: سپيده بخت

------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:

براي آنکه ذهن‌آگاهي را به صورت کامل تجربه کنيد، بکوشيد از تمام حواس پنج‌گانه‌تان استفاده کنيد. تمرين‌هاي اين کتاب به شما ياد مي‌دهند که چطور اين کار را انجام دهيد. يادتان باشد طبيعي است اگر در حال انجام تمرين‌ها متوجه شويد حواستان پرت شده است و به چيزي غير از تمرين فکر مي‌کنيد. در اين مواقع، به آرامي و بدون اين‌که در مورد خودتان يا شرايط قضاوت منفي ‌کنيد، به تمرين برگرديد و ادامه دهيد.

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : ذهن,آگاهی,با,رنگ,آمیزی,فروشگاه انلاین کتاب محسنی ,کتابفروشی محسنی, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 434 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 1:14

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  کيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين کيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشکال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام کيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده که با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg 

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به کاشي و سراميک
  • بدنه استخر تشکيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يک لايه ژلکوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبک سبز در کف استخر
  • کاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسيم مي شود.

  1. توکار : ابتدا خاکبرداري کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

 

تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسکيمر
  • کفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پکيج تصفيه موتورخانه
  • الکترو پمپ کم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ کف کش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • کلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 

شرکت زلال آب سپاهان

شرکت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيک تانک پلي اتيلن

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : مزیت,های,استخر,فایبرگلاس,چیست؟, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 354 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 21:32

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين کيفيت از بهترين توليدکنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، که به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يکنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسيب بزنند، خشک است، ترک نمي‌خورد، در يک کلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، کفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، کفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسيون داخلي استفاده مي‌کنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلکه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي کوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد که شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحکام
  • ايجاد ترک کمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  کفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دکوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه کننده انواع ترموود در شيراز با بهترين کيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شرکت سکويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با کيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز کسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  کابينت  ، ترمووود و صفحه کابينت با کيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبکه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با کيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تکيه بر توانمندي و پشتکار کارکنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,درگاه,نمایندگی,فروش,انواع,ترمووود,و,چوب,ترمو,در,شیراز, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 6131 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 6:56

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يکي از متريالهايي مي‌باشد که پروسه کار طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع کرده است. امروزه اکثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام کارهاي گچ‌بري دکوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌کنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است که امروزه توانسته محبوبيت بسياري کسب کند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم کرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبک بوده و با نوعي تکنولوژي پليمري و با دانسيته و استحکام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است که در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله کاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي که صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يکي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن کيفيت است. اين ابزار امکان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبک‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترک و تغيير شکل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي که در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي که اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه کار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذکر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يک سري نکات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينکه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص کمک بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده کنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ کردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ کرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دکوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ کنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبک، دکوراتيو، چوبي و براکت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براکت

سرتاج، براکت کابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه کلاسيک، دکوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، کلاسيک، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري کلاسيک

لوستر ديوار گچي، ديواري کلاسيک، ديوارکوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبک دکوراتيو، پانل سه بعدي، مشبک برجسته و ...

  • پانل ديواري کلاسيک پلي يورتان

پانل دکوراتيو، کلاسيک، ديوارپوش دکوراتيو، ديوار پوش کلاسيک و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي کلاسيک و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، کتبيه منبت، کتبيه ساده، روکوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي کناف و يا باکس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق کودک، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با کم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبک‌هاي مدرن و کلاسيک.
  3.  وزن بسيار کم و درحين حال مقاومت و استحکام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امکان استفاده از تکنيک‌هاي هنري نظير طلاکوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترک و تغيير شکل در مرور زمان.

شرکت آرکا دکور

مجموعه آرکا دکور يکي از بهترين مجموعه هاي توليد کننده و اجرا کننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شرکت با تيمي ماهر که از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشکيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شکل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : ابزار,پیش,ساخته,پلی,یورتان,چیست؟, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 325 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 5:19

بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام چيست؟

امروزه شبکه هاي اجتماعي مکان خوبي براي فروش و فروش محصولات و خدمات هستند. اينستاگرام با بيش از 1 ميليارد کاربر فعال در سراسر جهان و بيش از 24 ميليون کاربر فعال در ايران (رتبه هفتم در جهان) يک شبکه اجتماعي است و بستر مناسبي براي رشد و بازاريابي در ايران است.

اگر پيج اينستاگرام داريد و مي خواهيد پيج يا مارک يا محصول خود را تبليغ کنيد ، علاوه بر توليد محتواي مرتبط و تعامل سازنده با پيروان و مخاطبين خود ، براي جلب اعتماد ، محبوبيت و شهرت بيشتر نياز به خريد يک پيرو واقعي اينستاگرام داريد. و رشد سريعتر را در اينستاگرام تجربه کنيد.

با چندين سال فعاليت براي افزايش فالوورهاي اينستاگرام و يک کنترل پنل پيشرفته ، به شما کمک مي کند تا در اينستاگرام پيشرفت کرده و دنبال کنندگان واقعي اينستاگرام را جذب کنيد. پارس اينستاگرام به شما امکان مي دهد دنبال کنندگان واقعي و هدفمند پيج اينستاگرام خود را افزايش دهيد.

يک فالوور با فعاليت هدفمند براي پيج اينستاگرام شما و پيگيري براي افرادي که به موضوع فعاليت و پيج شما علاقه مند هستند ، فالوورها هدفمند اينستاگرام را به طور شبانه روزي براي پيج اينستاگرام شما جذب مي کند. جذب و افزايش فالوور در اينستاگرام توسط فالوورهاي پيج هاي اينستاگرام که در پيج کنترل فالوورها مشخص کرده ايد انجام مي شود و بدين ترتيب فالوورها و افرادي که به موضوع پيج اينستاگرام شما علاقه مند هستند جذب شما مي شوند پيج اينستاگرام.

بسته هاي خريد فالوور اينستاگرام پارس اينستاگرام براساس تعداد فالوورها تنظيم مي شود و تا زماني که تعداد دقيق فالوئرهاي خريداري شده براي پيج اينستاگرام شما طول بکشد ، به کار خود ادامه مي دهيد.

b6e7_x3.jpg

شما مي توانيد تمام آمار مربوط به پيج اينستاگرام خود و آمار افزايش فالوور و فعاليت را به تعداد و نمودار در پنل کاربري خود مشاهده کنيد.

وقتي به اينستاگرام مي رويم ، فکر مي کنيم همه فالوورها را خريداري کرده اند و در واقع همينطور است. بسياري از افراد در بين پيروان خود درصدي از پيروان کاذب يا دروغين دارند. در ايران توجه مردم به تعداد دنبال کنندگان اينستاگرام بيشتر از محتواي خوب و مرتبط است. صفحات زيادي وجود دارند که محتواي خوبي توليد مي کنند اما به کار خود توجه نمي کنند و شکست مي خورند.

نحوه خريد فالوور در اينستاگرام

به دنبال يک فروشنده معتبر باشيد تا يک پيرو فعال باشد

برنامه ها و سايت هاي مختلفي وجود دارد که آماده است با پرداخت هزينه فالوورهايي را به حساب شما اضافه کند. نکته مهم اين است که شما به دنبال فروشنده اي هستيد که تا آنجا که ممکن است پيروان فعال شما را فراهم کند. .

حتي ممکن است برخي از افراد به شما پيروان فيک ايراني پيشنهاد ندهند. اگر مي خواهيد تجارت خود را توسعه دهيد ، خريد يک فالوور به شما کمک نمي کند.

منظور از پيرو فعال دقيقاً چيست؟

وقتي فالوور فعال داشته باشيد ، اين افراد پست هاي شما را پسنديده و درباره پست هاي شما نظر مي دهند و اين باعث مي شود محتواي شما که تعداد زيادي لايک و نظر دريافت کرده است ، هنگام مشاهده ديگران پيج شما بيشتر شود. آنها توجه مي کنند و حتي ممکن است به کار شما علاقه مند شوند و به پيج فالوور جديد شما تبديل شوند.

با کمال تعجب خريد فالوور در اينستاگرام بسيار دشوارتر از هميشه شده است.

چرا؟ در سال 2018 ، اينستاگرام اقدام عليه فعاليت هايي را نقض کرد که قوانين آن را نقض مي کند. اين سرکوب ها شامل برنامه هاي شخص ثالث با پيروان و ربات هاي فيک است.

فروش فالوور در ايران

در بازار پيروان ايران فروشندگاني وجود دارند که از ربات ها براي افزايش پيروان و تحت نظارت شما استفاده مي کنند. وظيفه اين ربات ها پسنديدن و اظهارنظر درباره پست هاي ديگران است و بنابراين آنها فالورهاي فعال و ايراني را به پيج شما اضافه مي کنند.

اگر روزي به فکر خريد فالوئر هستيد ، پيشنهاد ما به شما اين است که بايد چنين فروشندگاني را پيدا کنيد و فالوور خود را از آنها بخريد ، بديهي است که با اين روش ، هرچه تعداد فالوور بيشتري بخواهيد ، کارمزد بالاتري خواهد داشت. اين نيز بيشتر خواهد بود و شما مجبور به پرداخت بيشتر خواهيد بود.

روند اين روش خريد فالوور قطره اي خواهد بود و کم کم فالوور به پيج شما اضافه مي شود. بيشتر فالوورها فالوور را به صورت عمده و با هم مي فروشند.

بسته به تعداد دنبال کنندگان نرخ تبليغات از پيج اي به پيج ديگر متفاوت است. بهترين نکته اي که بايد به آن توجه کنيد اين است که اگر قصد تبليغات داريد ، محتواي پيج آگهي دهنده همان مطالب شما خواهد بود.

4 دليل که چرا نبايد فالوور فيک بخريد

1. پيروان ثابت در پيج شما فعال نخواهند بود

اگر تجربه خريد فالوور را داريد ، اين دليل را خواهيد فهميد. با وجود خريد هزاران فالوور فيک ، هيچ نظر يا پسندي دريافت نخواهيد کرد. براي فروش

?. پيروان دروغين به معناي واقعي کلمه ساختگي هستند

اگر به نام کاربري ، نمايه و بيوگرافي چنين حساب هايي نگاه کنيد ، متوجه مي شويد که اين حساب ها فيک هستند و خاص نيستند.

نام کاربري آنها معمولاً ترکيبي از کلمات و حروف عجيب است و معمولاً عکس پروفايل ندارند. اگر به پروفايل آنها برويد ، متوجه مي شويد که پست ها منظم و تصادفي هستند يا پيج آنها هيچ پستي ندارد.

 همه چيز در مورد نحوه خريد فالوور در اينستاگرام

در آگوست 2019 ، موسسه موسيقي معاصر ليست طولاني از افراد مشهور را منتشر کرد و مشخص شد که همه افراد از الن تا تيلور تا آريانا درصد غيرقانوني پيروان فيک اينستاگرام را در حساب هاي خود دارند (به ترتيب 49? ، 46?). 46. ??فالوور فيک)

 البته خانم سوئيفت و امثال او احتمالاً فالوورهاي اينستاگرام را خريداري نکرده اند. ربات هاي بسياري وجود دارد که کاربران بزرگ را براي جذب کاربران ديگر (اميدوارم واقعي) براي قانوني تر کردن کاربران ديگر دنبال مي کنند. (0 فالوور با پرچم قرمز از شماره 1 شما).

 براي ثبت نام و استفاده از پارس اينستاگرام ، تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که با مراجعه به سايت ثبت نام کنيد و سپس با انجام تنظيمات و خريد شارژ ، افزايش فالوور را در صفحات اينستاگرام خود مشاهده کنيد:

ويژگي هاي اصلي و جانبي ربات اينستاگرام باعث افزايش فالوور مي شود

- امکان ثبت هر تعداد پيج اينستاگرام و مديريت همزمان آنها در يک حساب

-امکان خريد فالوور در اينستاگرام و توزيع آن در صفحات مختلف

- کيفيت و تعداد دنبال کنندگان خريداري شده اينستاگرام تضمين شده است

به هر پيج دلخواه اينستاگرام برويد

- دنبال کنندگان را از دنبال کنندگان يا لايک ها و نظرات در پيج فرود جذب کنيد

-همه زمان و در پيج کنترل کاربر ، همه تنظيمات دنبال کنندگان اينستاگرام را تنظيم کنيد

- گزارش ديجيتال و آمار و نمودارهاي دنبال کنندگان در يک لحظه جذب مي شوند

-کارايي اهداف را براي جذب پيروان و ويرايش اهداف مشاهده کنيد

فالوورهاي اينستاگرام را در جشنواره هاي ماهانه با تخفيف بخريد

پشتيباني 24 ساعته در طول هفته

رابط کاربري آسان و سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه و رايانه هاي لوحي

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,روش,خرید,فالوور,اینستاگرام,چیست؟, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 290 تاريخ : جمعه 5 دی 1399 ساعت: 21:49

امروز به پرفروش‌ترين کتاب‌هاي #نشر_شبخيز در سال نود و هشت مي‌پردازيم. ‌با ما همراه شويد.

 ‌1. کتاب تکرار ‌

تکرار کتابي است که کيرکگور در سال ???? و با نام مستعار کنستانتين کنستانتيوس چاپ کرد. کنستانتيون به تحقيق در اين باره مي‌پردازد که آيا تکرار ممکن است يا نه و کتاب شامل تمام آزمون‌هايي مي‌شود که او بدان‌ها دست مي‌زند تا اين معني براي او روشن شود. آزمايش‌هاي او در ضمن به بيماري بي‌نام پيوند مي‌خورد که تحت عنوان «مرد جوان» بدو اشاره شده مي‌شود. مرد جوان از دختر محبوبش درخواست ازدواج کرده است اما يک‌باره احساس مي‌کند بايد نامزدي را بهم بزند چرا که نظرش عوض شده است. ‌

2. کتاب تئاتر ايده‌ها ‌

فلسفه و تئاتر در طول تاريخ رابطه‌اي مناقشه‌انگيز با يک‌ديگر داشته‌اند. فلسفه غالبا از تئاتر روي برگردانده و آن را مکان توهم و تباهي اخلاقي قلم‌داد کرده است. تئاتر نيز غالبا به فلسفه پشت کرده و تاکيد داشته است که درام با کنش‌ها سر و کار دارد نه با ايده‌ها. اثر حاضر نشان مي‌دهد که تئاتر و فلسفه از همان آغاز به نحو سرنوشت‌سازي به يک‌ديگر گره خورده‌اند. ‌

3. کتاب تفسير و بيش‌تفسير ‌ ‌

برخي نظريه‌هاي معاصر نقادي قائل‌اند که تنها خوانش قابل اعتماد از يک متن خوانش نادرست است تنها موجوديتي که متن دارد معلوم زنجيره‌اي از پاسخ‌هايي است که آن متن برمي‌انگيزد… و متن فقط يک پيک نيک است که در آن مولف واژه‌ها را مي‌آورد و خوانند معنا را.

?. کتاب پژوهش‌هاي فلسفي در باب ذات آزادي انسان

تنها کسي که طعم آزادي را چشيده باشد مي‌تواند اشتياق همانند ساختن هر چيز به آن- اشتياق اشاعه دادن آن در کل عالم – را احساس کند. کسي که از اين طريق به فلسفه نرسد، صرفا دنباله رو ديگران است و از آن ها تقليد مي‌کند، بدون آن که از چرايي کارشان بويي برده باشد. ‌

?. کتاب يوهانس کليماکوس ‌

وقتي به هنگام تفکر سرش هم‌چون خوشه‌ي رسيده‌ي گندم تعظيم مي‌کرد، نه از آن رو بود که به نداي‌ معشوق گوش سپرده بود، بلکه چون در حال گوش فرا دادن به نجواي پنهاني افکار بود؛ آن هنگام که در چهره‌اش هويدا بود که مشغول خيال بافي‌ست، به اين دليل نبود که تصوير لرزاني از معشوق در خيال اوست، بلکه چون حرکت فکر براي‌اش در حال وضوح يافتن بود…

 مشاهده‌ي کتاب‌ها در سايت کتاب فروشي کاواک ‌ www.cavack.com

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : پرفروشترین,کتابهای,نشر,شبخیز, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 212 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 12:44

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي که در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يکي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
که علاوه بر اينکه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار کم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يک نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوک تيز تشکيل شده است، که هر کدام به يک سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينکه شکل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشکال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحکمي را طراحي کنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها که توسط رنگ هاي کوره اي زده مي شوند، به گونه اي است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشکي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني که به عنوان يک سپر محافظتي براي مکان مورد نظر شما عمل مي کند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، که اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراکم شان هم توجه کرد، زيرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، کار با کيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، که برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يکي از انواع حفاظ ساختماني است که سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور کلي حفاظ يکي از قديمي ترين ابزاري هايي است که براي محافظت از ساختمان ها به کار مي رود. فرقي نمي کند که قصد محافظت و امن کردن يک خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينکه بخواهيد از يک ساختمان تجاري يا محل کار خود محافظت کنيد. در هر حال حفاظ ها يکي از موثرترين ابزار ها براي اين کار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يکي از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي که مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده کنيد و ميزان اهميتي که کارايي آن براي شما دارد، بايد يکي از مدل هايي که در ادامه به شما معرفي مي کنيم را انتخاب کنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند که در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يک لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي که اعمال مي کند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي که اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي کنند.
تراکم ميله ها نبايد خيلي کم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي کنند که با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است که افزايش بيش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود که سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراکم ميله ها، رنگ و متريال به کار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور که اشاره شد امنيتي که اين مدل تامين مي کند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي کند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : مدل,های,شاخ,گوزنی,سر,نیزه,ای,نیزار,و,بوته,ای, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 244 تاريخ : شنبه 23 فروردين 1399 ساعت: 2:21

 

 

استفاده از جواهرات زينتي مختص خانم ها نيست. در همه کشورهاي جهان هم آقايان و هم خانم ها با توجه به فرهنگ هاي قوميتي، مذهبي، موقعيت هاي کاري و زندگي از انواع اکسسوري هاي زينتي استفاده مي کنند. جواهرات مناسب آقايان از دوران باستان تا به امروز به کار گرفته شده است. روزگاري جواهرات زينتي مردانه ويژه سلاطين و اشخاص صاحب منصوب بود. تاج هاي جواهر نشان، مداليوم ها، گردنبندهاي گرانبها، انگشتر مردانه طلا و جواهر بخشي از گنجينه سلطنتي، پادشاهان محسوب مي شد.

 

در برخي از فرهنگ هاي مذهبي نيز از جواهرات مناسب آقايان در مراسم خاص استفاده مي شد. استفاده از گوشواره مردانه در ميان برخي از اقوام مرسوم است اما در ايران به طور معمول گوشواره هاي جواهر نشان در ليست جواهرات مردانه قرار ندارد. مدال هاي طلا، دکمه هاي لباس طلا و …. ويژه لباس نظمي طراحي مي شود ولي در عرف رايج، آقايان دکمه يا سردوش طلايي استفاده نمي کنند.

برخي از رايج ترين اکسسوري ها و جواهرات مناسب آقايان عبارتند از:

  • حلقه عروسي
  • گردن بند مردانه
  • دستبند مردانه
  • انگشتر مردانه
  • ساعت مچي مردانه
  • گيره کراوات
  • سگک کمربند
  • دکمه سر آستين

حلقه عروسي مردانه

در بين زيور الات مردانه، حلقه ازدواج بيش از بقيه به چشم مي آيد. همه آقايان در برهه اي از زندگي انگشتري حلقه را به دست کرده اند و يا در آرزوي به دست کردنش بوده اند. در بين جواهرات مناسب آقايان حلقه در اول ليست قرار دارد. در اغلب مردانه خريد حلقه هاي نقره يا استيل در دوران نامزدي پيشنهاد مي شود. اما براي خريد حلقه عروسي هميشه جنس طلا مناسب تر است. حلقه هاي عروسي مردانه و زنانه به صورت ست جواهرات نيز عرضه مي شود.

گردن بند مردانه

در بين جواهرات مناسب آقايان انواع گردنبند طلا و جواهر نيز ديده مي شود. بسياري از آقايان زنجير طلا را به صورت 24 ساعته در گردن دارند. استفاده از گردن بند مردانه بسيار راحت است. در واقع هر وقت که بخواهيد مي توانيد گردنبند را در زير لباس پنهان کنيد و يا آن را روي لباس بپوشيد. گردنبندهاي مردانه در اندازه هاي متفاوتي طراحي مي شوند. بهتر است بلندي گردنبند براي آقايان حداکثر تا روي سينه باشد.

جواهرات مناسب آقايان

دستبند مردانه

انواع دستبند از اکسسوري ها و جواهرات مناسب آقايان به حساب مي آيند. در مورد دستبندهاي مردانه تنوع زيادي ديده مي شود. انواع دستبندهاي جواهر نشان با سنگ هاي قيمتي و يا حتي زنجيرهاي بافته شده را مي توان در دست آقايان شيک پوش و خوش استايل ديد. 4 نوع از محبوب ترين دستبند مردانه اين ها هستند:

دستبند فلزي

اين محصول معمولا از فلزات قيمتي نظير طلا و نقره طراحي مي شود. دستبندهاي فلزي ساده و طرح دار هر دو مورد توجه آقايان هستند! براي مراسم خاص مي توانيد از دستبندهاي فلزي با نگين جواهر استفاده کنيد.

دستبند چرمي

کژوال پوش ها حتما شيفته دستبندهاي چرمي مردانه هستند. اين دستبندها در 2 نوع پهن و باريک طراحي شده اند. براي مراسم غير رسمي استفاده از 2 دور چرم روي مچ و يا يک دستبند چرمي پهن مناسب تر است.

دستبند بافتني

بين اکسسوري هاي مردانه حتما دستبندهاي بافت را پيدا مي کنيد. جوان ترها علاقه بيشتري به اين نوع دستبندهاي فانتزي دارند! تقريبا از هر جنسي مي توان براي بافت دستبند مردانه استفاده کرد.

دستبند مهره اي

در ليست جواهرات مناسب آقايان دستبندهايي از سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي هم ديده مي شوند. برخي از آقايان اين دستبندها را به جهت خواص شفابخشي استفاده مي کنند.

جواهرات مناسب آقايان انگشتر مردانه

انگشتر مردانه طلا و نقره اي در بين اکسسوري هاي آقايان جايگاه خاصي دارند. استفاده از کاني هاي قيمتي به عنوان نگين انگشتري مردانه بسيار رايج است. اگر چه سنگ هاي مصنوعي هم براي ساخت نگين انگشتري استفاده مي شوند ولي خاصيت سنگ هاي انگشتري طبيعي بيشتر است. استفاده هوشمندانه از جواهرات مناسب آقايان يک هنر است. به طور معمول استفاده از يک سنگ جواهر به صورت تک نگين در انگشتر مردانه رايج تر است. معمولا دست کردن تعداد زيادي انگشتر براي آقايان پسنديده نيست.

طراحي طلا و جواهرات مناسب آقايان

برخي از محبوب ترين انگشترها در ليست جواهرات مناسب آقايان عبارتند از:

  • انگشتر مردانه با نگين فيروزه – فيروزه مذهبي پسند
  • انگشتري عقيق مردانه – دُر نجف – شرف الشمس
  • انگشتر ياقوت مردانه
  • انگشتر مردانه زمرد نشان
  • انگشتر قيمتي الماس

ساعت مچي مردانه

جواهرات مناسب آقايان اغلب کاربردي است. براي مثال ساعت مچي را مي توان با هر لباسي ست کرد. ساعت هايي با طراحي فانتزي مناسب لباس هاي ورزشي و پيک نيک است. انواع ساعت هاي طلا، نقره، پلاتين با طراحي ساده را مي توان در دست بسياري از آقايان ديد. ساعت از اکسسوري هاي مردانه بسيار پر کاربرد است که با هر نوع استايلي هماهنگي دارد. ساعت هاي فلزي گرانقيمت مناسب کت و شلوار و شرکت در مراسم رسمي و نيمه رسمي است. براي مجالس عروسي هم مي توانيد از ساعت هايي که داراي سنگ جواهر هستند استفاده کنيد. تنوع در طراحي ساعت مردانه بسيار زياد است و با هر سبک و سليقه اي امکان انتخاب را داريد.

اکسسوري هاي جواهر نشان مردانه

گيره کراوات ، سگک کمربند ، دکمه سر آستين از ديگر جواهرات مناسب آقايان هستند. استفاده از اين جواهرات به دليل کاربردي بودن، رايج تر است. به طور معمول طراحي طلا و جواهر روي گيره کراوت، دکمه سردست و سگک کمربند يکسان انتخاب مي شود. در واقع اين محصولات به صورت ست جواهرات مردانه پکيج مي شوند. استفاده از طرح هاي ساده براي مراسم رسمي و نيمه رسمي مناسب تر است. ارزش اين اکسسوري ها به تراش جواهر روي آن است. هر چه سنگ نگين، قيمتي تر و تراش حرفه اي تر باشد، نتيجه کار زيباتر و البته گرانقيمت تر است. ست گيره کراوات، دکمه سردست الماس ويژه مراسم خاص و معهماني هاي رسمي طراحي مي شود. استفاده از زنجير کروات و گره کراوات در پيک نيک و مهماني هاي غير رسمي متداول نيست.

آنچه موجب زيبايي جواهرات مناسب مردانه مي شود نوع طرحي و جنس نگين آن است. طراحان حرفه اي مد و فشن براي ست کردن لباس با اکسسوري هاي مردانه هر ساله آلبوم هايي را عرضه مي کنند.

اگر علاقه به يادگيري فنون حرفه اي طراحي طلا و جواهرات داريد با ما همراه شويد

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : اکسسوری,ها,و,جواهرات,مناسب,آقایان,کدامند؟, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 18 فروردين 1399 ساعت: 12:55

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يک شبکه اجتماعي اشتراک گذاري تصاوير مي باشد، که شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراک بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده کنيد، لايک کنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با کيفيت اصلي دانلود کنيد! امکان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست که به شما کمک مي کند که تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده کنيد


اگر از اينترنت نسبتا کند مثل اينترنت خطوط سيم کارت استفاده مي کنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات کيفيت نمايش تصاوير را روي «کيفيت پايين» يا «کيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امکان نمايش تصاوير با کيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق که در وب سايت موجود است ددين کنيد هم اکنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه کاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عکس از از طريق منوي share عکس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عکس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امکان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با کيفيت اصلي
  • امکان لايک و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل کاربران
  • برترين کاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امکان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال کردن کاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام کاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشکلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,Wisgoon,6,6,5,نسخه,جدید,برنامه,ویسگون,برای,اندروید, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 258 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 15:18

افرادي که يک کالاي فيزيکي توليد مي کنند، تقريبا تکليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يک پراكنده کننده پيدا مي کنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين کار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر کالاي ديجيتال ديگري که ماهيت فيزيکي ندارد عاقبت بدهيد، تکليف چيست؟

 

اينجا است که مي توانيد از سرويس هاي مختلفي که اقسام دارد كاربرد کرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يک پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، کتاب هاي الکترونيکي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد که با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يک سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همکاري دخل فروش، کسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي کارآمد و کاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يک فروشگاه کاملا رايگان براي شما تنومندي کرده است. با رابط کاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت که enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject کسب سرپوش آمد کنيم؟

فايل هاي قابل فروش 

سيستم همکاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يکي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همکاري تو فروش است که شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و کسب درآمد کنيد.

 

آپلود کنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل کتاب الکترونيکي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيکي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش کنيد: با عضويت درب enproject شما يک سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي که آپلود کنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل کليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز کسب درآمد کنيد.

 

حاصل برداري کنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يک حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌کند. شما مي‌توانيد مبالغي که به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش کاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت کنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانکي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي کسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي که شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يک سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همکاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، کسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي که داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن کدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي که شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالک، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذکور که ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از کل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد که با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يک دكان رايگان ارائه خواهد هياهو که علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر کاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و کار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد که دراي اکثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذکور، بلا استفاده خواهند بود درحالي که وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يک منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد که شما براي راحتي مي‌توانيد کسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع کنيد. رابط کاربري واکنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شکلي طراحي شده است که مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يک کليک جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه کارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همکار فروش
کسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامکي
طراحي واکنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا کساني مي‌توانند از enproject درآمد کسب کنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي کسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلکه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و کمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عکاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان

 

 

طعم زندگی...
ما را در سایت طعم زندگی دنبال می کنید

برچسب : چگونه,از,enproject,کسب,در,امد,کنیم؟, نویسنده : علی tamzandegi بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 14:40